Kul tjej

 
ful som jag är har jag snott detta från Cissi blogg !     
 
 

Ditt utseende:

Hårfärg? Blond
Längd? 155 cm  men lär nog bli 150 på passet idag dåra...
Skostorlek? 35/36
Ålder? 17
Piercingar ? 3 i öronen , tungan , naveln och i bröstet 

 

Kärlek:

Har du kille just nu? Jaa
Gillar du någon? jaa
Vem? - 😍
Tillåter du din kille röra vid dig? självklart!! :D
Överallt? Självklart :D
Har du haft många förhållanden? Detta är mitt första seriösa.
Haft ett "kk" förhållande ? Ja

 

Smak & stil:

Vad har du på dig? trosor och ett linne
Hur ser dina trosor ut? randiga, Hello kitty 
Har du någon BH ? Int. På mig ..
Hur ser den ut just nu? 
Hur beskriver du en fjortis? alla som är som jag ! 
Hur beskriver du en pluggis? alla som inte är som jag ! 
 
Bad days:
Har du varit full? Jaa
Har du däckat? jaa
Har du haft sex på fyllan? jaa 
Har du rökt? jaa
Har du snusat? jaa
Har du gjort något olagligt? Jaaa
Har du slagit någon ner till marken ?  Jaa Fredde.
 
Yes/No:
Är du allergisk mot något? no 
Tror du på gud? yes/no
Har du en bästis? yes
Är du vegitarian? No 
Har du varit med om ett stort gräl? yes 

 

 

Antingen eller:
Mjölk/saft? saft
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? båda är underbara.
Cykla/gå? har ingen cykel :( 
Kärlek/sex? Kärlek
Öl/vin ? Öl 
Kanin/hare? Kanin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0