Im back

hejj ! 
 
 
Det var ett tag nu ! Men försov mig idag så stannade hemma och inte gjorde ett skit. Så kollade in gamla bloggen och saknade den lite. Och de var ju ett bra tag sist. Hade precis köpt två råttor för att göra min pappa arg och nu har jag bara en kvar. 
 
Har även skaffat en underbar pojkvän och vi har varit tillsammans i lite mer än fyra månader. MysigT! Men det har även gjort att jag glidit ifrån mina vänner lite, och inte är anamma party brud som förut. Då hade jag ingen att komma hem till som jag har nu. Men mina vänner betyder fortfarande exakt lika mycke som innan men jag är nog  väldigt dålig på att vissa de. 
 
Men nog om det och nu ska jag istället berätta vad jag ska göra för super kul idag ! 
Jag ska nu fixa mig också sedan träffa Elin på en cigg  eller två , sedan kommer Emma till mig och vi ska mysa innan hennes träning. Och sedan kommer nog Fredde och hämtar mig och vi åker till honom och käkar middag innan vi ska åja och handla mat med min pappa. Haha! Myscket kul ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0