godmorgon!

hej hej!
 
 
Idag så börjar jag skolan 12 så det är najs. Men går till 15,45 och det är inte lika najs...Men efter plugget så ska jag dra och träna med bollen. behövs nu känner jag lite. 
 
efter gymmet så ska jag hem och plugga ikapp allt vi skulle gjort i skolan. Så förhoppningsvis klarar jag det, så det blir klart. 
 
Ajja, nu sitter jag i mitt rum färdig för att gå men börjar ju inte för om en timme så detta blir ju kul att inte göra ett skit... :(
 
 
Kan berätta att imorgon så är det fredag och då ska jag jobba, ovanligt !? Efter det så blir det nog chill kväll för att my friends ska till en kompis landställe och jag som jobbar kan tyvärr inte följa med. Men styr väl ett ensam party hos mig föörfaan!!! Men kanske behöver en lugn kväll. Jag blir ju alltid sjuk efter varje helg..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0