Long Time No See...

Hoooola!
Sitter hemma på en onsdags eftermiddag och dampar... För igår så tappade jag min mobil i en toalett. Kan berätta att jag tappade den för det fanns ingen lys knapp så tänder lyset på mobilen och flop så ramlar den ner... Så den är heelt död. Så jag har varit nere och köpt en adapter och har provar varje mobil i detta hus men ingen funkar. Så jag är onårbar. Fett bra!

Det var mitt klagomål för idag och kan istället berätta vad jag gjort under tiden jag inte bloggat.

Hmm nu på sommaren om jag ska vara ärlig mest druckigt och varit en badass. Inte gjort så mycket mer. :)



Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

visste väl att du skulle börja blogga igen!

2012-08-11 @ 04:05:16
URL: http://guldbrandzen.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0